Riskientunnistamiskoulutus (RTK-koulutus)

Pakollinen koulutus kaikille henkilöautokurssia suorittaville.

Todistus koulutuksesta tulee esittää tutkinnonvastaanottajalle ajokokeeseen mentäessä. Yleensä riskikoulutuksen suoritus näkyy sähköisesti Ajovarmalle.

Korvaa myös ennen 1.7.2018 kortin saaneiden jatkovaiheet (harjoitteluvaiheen ja syventävän vaiheen).

Riskikoulutus sisältyy kaikkiin henkilöautokursseihimme.

Riskientunnistamiskoulutus
sisältää:

• 4 teoriatuntia (á 45 min) nettiteorioina ( 2 kertaa tiistaisin)
  • taajama- ja maantieajotunnit (2h) autolla
  • liukkaankelin ajo-opetuksen  simulaattorilla (1h)
  • pimeänajonopetus simulaattorilla  (1h)
 Riskientunnistamiskoulutus 299,00€

Jos haluat mennä suorittamaan liukkaankelin ajoharjoitteluradan  Lievestuoreelle tai  Nokialle, kurssihinta on 399 € (sis. ratamaksun 100 €).

Jos haluat ostaa sähköisen Webauto-oppimisympäristön  (sis. sähköinen oppikirja, tasotehtävät ja Netreeni- teoriakoeharjoitusohjelma) hintaan lisätään 50 €. Pelkkä Netreeni maksaa 20 €.

Kurkkaa täältä lähimmän toimipisteesi aukioloajat ja puhelinnumerot, soittele tai poikkea kahville! Voit ilmoittautua kurssille myös suoraan netissä, sivun ylävalikosta ”Ilmoittaudu kursseillemme” -kohdasta.

Huom!

Keskeytetty/peruutettu kurssi:

Mikäli haluat keskeyttää kurssin, teemme tasauslaskun suoritetuista osioista.

Keskeytetystä kurssista, joka on jo maksettu, peritään 50€ käsittelymaksu palautusta tehdessä.

Jos oppilas ilmoittautuu kurssille, muttei suorita mitään eikä kirjaudu kertaakaan Webautoon, peruutetusta/keskeytetystä kurssista veloitamme 35€ materiaalimaksun.